20 maj 2012

Done!

Sådär ja, klar med uppgiften som nu är inskickad.

Gick faktiskt förvånansvärt bra att skriva, gick undan mest hela tiden förutom på slutet. Det återstår dock om den är rätt, men annars är det bara komplettering som återstår och det har ingen dött av. Jag kan inte göra mer än mitt bästa så jag är nöjd.

Var i Jämjö också, och ja, det heter I Jämjö, inte PÅ Jämjö, så det så!! ^^ Fick sköta projektorn till lovsångerna men det var inte det lättaste. Den hade väl fått värmeslag eller någor idag, för den bara pustade och frustade som värsta draken. Dog gjorde den också flera gånger så tillslut gav jag upp. Nu mår jag lite bättre i själen, enbart av lite sång- härligt!

Ha en trevlig vecka allihopa, för mig bjuder den på mycket skola..

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar