28 nov. 2011

Mössa

Helgen var toppen!

Mys och matlagning med Annie och Maria i fredags. Blev klyftpotatis, fläskfile, sallad och efterrätt i form av vit chokladmousse. Mumma säger jag bara! En hel del flum också med massa finfin dans, bland annat runt ett värmeljus. Finns en film på vår dans på Annies blogg: anniel.blogg.se OBS, ta det inte seriöst eller jo förresten, GÖR DET!

I lördags var jag hos Alfred på kvällen, då hans föräldrar bjudit dit massa folk på god mat. Många trevliga personer och lite lekar. Jag fattade ingenting på en sån där lek när man ska komma på systemet. Tillslut fick Lina avslöja den.

Stormen Berit alltså. Jag var i stallet igår tillsammans med Alfred och kämpade mot henne. Höet flög överallt, täcken och plast virvlade omkring inne i sadelkammaren, vattenbaljan for all världens väg, men hästarna stod stadigt på jorden.
Vad är det som går och går men aldrig kommer fram till stallet?
Jo, Louise såklart. ^^
I morse såg trädgården ut som ett bombnedslag och ett träd har fallit och pajat hundgården. Är i alla fall glad att det var där och inte på huset. Hunden befann sig inte där för er som undrar.

Vilken vacker häst jag har alltså! Glömmer lätt bort det nu i mörkret och höstrusket, men han är ju så fin. Vilken utstrålning han har, min lilla prinspim <3

Denna veckan är det grymt mycket plugg som gäller, men till helgen ska det bli julshopping i kalmar och en till Anders Eriksson kurs - Helnice!
Slutligen vill jag bara säga att jag ÄNTLIGEN hittat min älskade fluffmössa, nu kan det blåsa hur mycket det vill.

1 kommentar:

  1. Vilken tur att mössan inte blåste iväg då. ;)

    SvaraRadera