8 dec. 2011

Uppgift 1 done

Ja ÄNTLIGEN!!

Var skitsegt att komma igång med hemtentan som ska behandla barns språkutveckling, men nu är del 1 av 2 i stort sett klar. Behövs kanske finslipas lite. Men uppgift 2 ska också göras tyvärr, räknar med att få sitta med den över helgen. Någon som kan ta mig i kragen och ge mig lie motivation här va?

Imorgon har jag tänkt vara lite mer effektiv - gå upp tidigt, ta stallet på morgonen, plugg till eftermiddagen och sedan ska Alfred och jag baka. Det är vi som har hand om fikat i fillan på kvällen nämligen.

Lördag dag blir det plugg och på kvällen är det julcafé i Vallby missionshus med kören korsdraget. Hoppas det blir många jullåtar så man får lite julstämning! Får träffa min lilla prinsessa Anninanni där också, himla mys. Det är klockan 18 och alla får komma, det blir tomtegröt också.

I helgen som var blev vi, Klantarna, intervjuade och fotade av radio P4. Vi skulle bli meddelade när det kommer sändas i radion, men de skulle även lägga ut text och bilder på deras hemsida så håll ögon och öron öppna =D Så nu på söndag ska vi ha övning inför föreställningen i Januari sen. Denna gång heter nyårsrevyn "Som en dörr". Om ni kommer dit får ni veta varför.

Nej, nu ska jag flumma vidare i min uppsats. BRA pluggmusik är ju ett måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar