11 jan. 2012

Utmanad

anniel.blogg.se utmanade mig..so here we go

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hm, var tretton år, hade precis börjat ny klass på ny skola, musikugglan. Hade nyligen fått intresset för hästar åter och var inte alls nöjd över mig själv, osäker och barnslig.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Pluggade matte B


3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Choklad
Popcorn
Torkad ananas
Ferraribilar
Salta pinnar


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Toto- somewhere tonight
The animals - the house of the rising sun
Jeremy Camp - understand
DCtalk - consume me
Amanda Fondell - all this way


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Köpa en liten gård
Köpa ny dator
Resa till Australien
Ta körkort på stört
Köpa sadel till Pim

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Sover alldeles för lite
Stänger inne mina känslor
Kan inte stå still när jag borstar tänder och pratar i telefon
Är expert på att skjuta upp saker
Är jättebra på att ljuga


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Springa
Umgås med mina vänner
Krama Alfred
Spela teater
Rida


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
onepiece
enbart tights
kortkort
jättehöga klackar
päls

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Datorn
LEGO
Spel
playstation
fantasin


M10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Miaswing
Olaswing
Annie Hallström
Vet jag läser..

2 kommentarer:

  1. Såklart jag tar utmaningen - ska bara
    fundra lite. 13 år är ju såååå länge sen.

    SvaraRadera
  2. Nu har jag svarat på din utmaning.
    Den var bra.

    SvaraRadera