4 feb. 2012

Revy-Richard

Jag har ju helt glömt bort att berätta att Klantarna vann Radio Blekinges tävling, publikens pris.

Folket fick rösta på den teater de tyckte var bäst och det blev vi!
Juryn var som ni kanske vet inte alls förtjusta i oss, de tyckte vi var alldeles för tama och snälla, bara för att vi använde uttryck som "för hundra gubbar" och inte svor. Vi gör ju det medvetet, grejen med vår teater är ju just att sådant inte förekommer. Juryns humor var tydligen buskis. Men IN YOUR FACE när vi vann publikens röster. Trots allt är det ju publiken vi gör det för och inte någon gammal bitter gubbe, så det känns skönt!







Var riktigt mysigt att ha Tesse över på film och mys igår, vi är ganska djupa emellanåt och det behövs, fina vännen!








Lördag idag då, blir ingen promenad till Möcklö, Annie tyckte det var för kallt och det kan jag väl hålla med om, men måste ändå till stallet sen och aktivera Pim på något sätt. Nu var det länge sen. Tror vi ska ta en promenad i raskt tempo så jag inte fryser ihjäl. Alfred kommer hem imorgon men vi lär inte kunna ses förrän måndag =( Nu saknar jag honom jättemycket! Det är tufft att efter att ha träffats nästan varje dag inte ses under mer än en hel vecka, känns som om en del av sig själv saknas. Jag tror det är rätt bra med att vara ifrån varandra, att få längta lite och känna att det är han jag verkligen älskar! Risken finns ju dock att man inte alls vill gå ifrån honom sen ^^. Det kommer vara underbart att få krama om honom!


Min fina <3








Längtar till ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar