9 feb. 2012

Trött och frusen

Sov hos Alfred i natt, myyys!

Men min högra arm var helknäpp, brände som bara den i axeln och det spelade ingen roll i vilket läge jag höll den. Har hänt så en gång förut och det är riktigt läskigt, man vet inte alls vad man ska göra. Skönt att ha sin älskade bredvid sig! Kanske berodde på att jag tränade igår?

Idag är jag jättetrött, blev inte så mycket sömn pga. armen och åkte hem i morse för att plugga inför provet imorgon. Är i stort färdig, har läst all kurslitteratur, sammanfattat varje kapitel och skrivit om anteckningar. Känns bra, jag brukar aldrig bli klar i tid. Ska bara titta igenom det en gång till tror jag och om några timmar blir det stall.



Jag gillar snö, men dagar som denna när det är blåsigt och mulet då längtar även jag efter sommaren. På något sätt känns sommaren lättare, bara jag i år får ett sommarjobb. Orkar inte leva fattigt ytterligare en sommar, uscha. Har sökt 8 stycken jobb så hoppas jag får något av dem ^^





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar