12 mars 2012

Snott av Annie

Du har ju snott en del av mig Annie (H, jobbigt att känna två Annie ^^ ) så nu snor jag av dig ;)

» Dag 1 - Om mig
» Dag 2 - Mina föräldrar
» Dag 3 - Mina syskon
» Dag 4 - En dålig vana jag önskar jag inte hade
» Dag 5 -En vän jag inte skulle klara mig utan
» Dag 6 - Mitt drömbröllop
» Dag 7 - En låt som får mig att gråta
» Dag 8 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon
» Dag 9 - Min favoritfilm
» Dag 10 - Min kärlek
» Dag 11 - Min favoritstad
» Dag 12 - Något jag ångrar
» Dag 13 - Fem saker jag vill göra innan jag dör
» Dag 14 - Innehållet i min väska
» Dag 15 - Min drömresa
» Dag 16 - Det här får mig att skratta
» Dag 17 - Mitt favoritprogram
» Dag 18 - Mina rädslor
» Dag 19 - Mitt drömyrke
» Dag 20 - Min favoritårstid
» Dag 21 - Min dag
» Dag 22 - Min favoritserie
» Dag 23 - Det här får mig att skratta
» Dag 24 - Bästa barndomsminnet
» Dag 25 - Vad gör jag om 15 år
» Dag 26 - Bästa resan
» Dag 27 - Det värsta som har hänt mig under 2011
» Dag 28 - En dag på mitt jobb
» Dag 29 - Det här språket vill jag kunna tala flytande
» Dag 30 - Fem saker ni inte vet om mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar