7 maj 2012

Dag 25 - Vad gör jag om 15 år

Oj, 15 år..vågar knappt tänka på hur gammal jag är då, 38 år!! Hjälp, tur att det är ett tag tills dess.

Då jobbar jag som lärare i årskurs 1-3 på en mysig liten skola. Var vet jag inte. Småland kanske? Jag är den mest uppfinningsrika läraren på skolan och min klass är riktigt kreativ och sätter upp pjäser om vartannat. Möjligen är jag speciallärare..

Jag bor i ett jättefint gult hus nära havet, huset SKA ha ett torn med fönster som man kan sitta i och titta på den fina utsikten. Antingen har jag Pim och kanske en ponny vid huset eller i ett stall nära och runt stallet finns det superfina ridvägar och stora kuperade hagar. I närheten finns det mycket trevliga hästmänniskor så vi kan hitta på en massa kul.

Jag bor i huset med Alfred som nu är min man ^^ och vi kanske har ett eller två barn. Vardagslunken flyter på men avbryts då och då med olika evenemang som hästtävling eller kurser, eller resor. Middagar med vänner och deras familjer är också ett återkommande inslag. Vid detta laget ska jag ha besökt Australien, åtminstone en gång, kanske två.

Ja ett ganska vanligt liv helt enkelt! Jag hoppas i alla fall att hästar och då särskilt Pim finns med mig då och såklart att mannen som jag tror är mannen i mitt liv är just det <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar