10 maj 2012

Regnet det bara öser ner..

..och jag sitter inkurad vid datorn. Ska strax ta tag i allt plugg inför morgondagens seminarium.

Idag hade vi världens segaste föreläsare som inte kunde svaret på någon av alla frågor vi hade. Hon bara ställde ytterligare frågor och snurrade in begreppen i ännu större. Hon sa hela tiden till oss att ni ser döda ut - vad trötta ni är - vad ni säger mycket. Tror jag det att vi var döda så dryg som hon var! Nä, usch för henne. Inte ett dugg pedagogisk.

Grupparbete med mycket trevliga studiegruppen och mat på Thairesturang - hjälp vad mätt man blev! Eftersom att det är buffe för ynkliga 99 kronor, MÅSTE man ju bara ta två gånger oavsett hur proppmätt man är ^^ Thai Silk, har ni inte ätit där - gör det!

Efter att jag läst, skrivit skriftligt underlag och övat lite på det så ska jag packa en massa, för imorgon drar nämligen hjärtat och jag på minisemester =D Vi ska åka till Alsterbro till farmor och farfars hus, bo där hela helgen och bara ta det lugnt. Vi ska packa ner lite spel, filmer och på fredag eftermiddag blir det shopping i Kalmar. Springkläderna följer dock med så lite träning blir det förhoppningsvis. Snälla mamma och Mia tar hand om Pim över helgen - Tack för det, det är guld värt! <3

Så ha en bra helg - det tänker jag ha! ;)

Gammal klassiker:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar