24 maj 2012

Sommarlängtan

22 grader varmt i skuggan och jag går omkring i mitt nyinköpta solgula linne med mitt nyklippta korta hår. Det är bara nästa vecka kvar på kursen och sedan är det två veckors välförtjänt semester. Fatta att jag snart gjort klart ett år på universitetet, bara tre kvar ^^

Den 3 Juni flyttar Pim till sin flickvän på Möcklö över sommaren. Tror det kommer bli toppenbra! Sällskap, stora hagar och miljöombyte - det behöver vi. Skickat maskprov och fått svar tillbaka som visade att Pim inte hade en enda mask i år heller. Jätteskönt att slippa avmaska! 

Skriver ytterligare en examinationsuppgift, denna gången i kommunikation och ledarskap. Gå mycket lättare så det är nog klart strax. Och imorgon ska jag till Kyrkskolan för att ta igen den sista dagen och hämta mina omdömen som jag hoppas är bra. Tänker bjuda på chokladbollar som ska bakas ikväll.

Ett tips - ha INTE knallgult linne på promenaden, du kan misstas för raps av diverse insekter, finns inget mer irriterande att ha ett gäng flugor surrandes framför ögonen..




1 kommentar:

  1. Flickvännen längtar också!

    Och stackars Louise som blir misstänkt för att vara ett raps. :P

    SvaraRadera