23 nov. 2011

Flumplugg

Ja, så kan man sammanfatta dagens pluggande med fina Annie Lindell.

Trots att det var en hel del prat, skratt, musik, planerande och chokladbollsbak, så hann jag med nästan allt jag skulle på min lilla lista. Har bara två punkter kvar som jag tänker ägna morgondagen åt. Det är bra jobbat tycker jag!

Älskar såna här små spontana stunder med fina vänner, det behöver verkligen inte vara avancerat. Det räcker att bara sitta i samma rum djupt försjunkna med varsin dator och varsin bok. Vardagslyx!

Denna låten hamnade idag på vår lista över saker vi måste göra. Vi måste ju bara någon gång dansa kring en brasa med denna låten till.


Nu har Anninanni åkt hem och jag ska snart börja packa, för ikväll ska jag nämligen spela innebandy med Tesse och några fler. Kommer förhoppningsvis bli skoj, bara de andra inte spelar på blodigt allvar. Suger på bandy^^

TACK Mia som tar hand om Pimmen idag, superbra att enbart kunna koncentrera sig på studierna vissa dagar. =) Packa var det...

1 kommentar:

  1. Spännande låt...Får denna gamla dam på 72+ vara med och dansa runt brasan - i bara toga?
    Pimmen var på bushumör igår...RumpaLight!
    Så jag lekte lite med Lollo och han lugnade sig och ville vara med.
    Utvecklingsfas på G kanske...

    SvaraRadera