25 jan. 2012

Bra dag helt enkelt

Har kommit in i en period med Casting Crowns igen, så därför blir det ytterligare ett klipp ifrån deras nya skiva. =)



Haft redovisning idag, läraren sa att vår lek som vi kommit på var genialisk och hade ett lärande utanför de vanliga gränserna. Roligt att höra sånt! Också shoppat på hööks- två borstar, en hovkrats, och stigläder så alldeles strax blir det stallet i det underbara vädret (älskar det) och borsta igenom prinsen ordentligt och sedan en promenad. Hoppas vi inte halkar.

Lägenheterna och stugan sket sig. Så nu är jag på jakt igen. Egentligen har jag ingen brådska även ifall det skulle vara skönt att ha sitt egna ställe nu. Jaja, jag är ju ändå inte hemma så mycket..Nu blir det stall och ikväll ska jag till mitt hjärta <3

Bra dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar