13 jan. 2012

Fint liv!

Idag är det fredagen den 13, en otursdag enligt somliga, en jättebra dag enligt mig!

Varför:

För exakt 5 månader sedan satt Alfred och jag på ett berg. Det var en fredag, datum 13 och det var dagen vi blev tillsammans. Alltså tycker jag att fredagen den 13 är en fantastisk dag. <3

Igår kollade jag på en stuga i Jämjö att ev. hyra. Den var fräsch och fin, lite dålig planlösning men Ikea har ju lösningar på det mesta. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att bo där! Nästa vecka ska jag titta på en lägenhet också i Jämjö så har inte bestämt mig för att ta stugan ännu, men hoppas nästan att lägenheten är ful så jag kan ta stugan ^^

Idag har världens finaste Annie varit på snabbvisit för lite plugg, blev bara en kortis för sen skulle hon till stan där hon också skulle kolla på en lägenhet.

Jag har också skrivit färdigt 2/3 uppgifter på hemtentan, sökt 4 sommarjobb, övningskört 4 gånger (!) cyklat i storm och tränat Pimmen. Vadå effektiv dag och den är inte slut än...

Lyckan är över mig idag och bättre ska det bli då jag snart ska till Alfred och sova hos honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar