21 feb. 2012

Hm

Har inget revolutionerande att säga.. vardagarna flyter på med en massa plugg, försöka förstå mig på Pim, umgås med Alfred och ibland träffa vänner. Tenta på torsdag och det är det jag nu förbereder mig till.

Är ganska så less på allt just nu, känns som att det bara rullar på och jag åker med men inte mer. Behöver skaffa mig en ny vardag tror jag, behöver flytta, VILL flytta, vill ha pengar så jag kan ta tag i körkortet och flytta Pim någon annanstans där det händer lite mer.. har ingen som helst inspiration eller motivation för häst överhuvudtaget när jag har honom på lösdriften. Blir så lätt lat i stallet när ingen annan är där och grejar med sina hästar. Behöver helt enkelt ha lite liv och rörelse kring mig och tror Pim också behöver det.

Jag håller verkligen alla tummar och tår som finns att jag ska få ett bra jobb i sommar som gör att jag kan ta tag i allt det där jag vill och då främst ha Pim på sommarbete på Möcklö hos Annie och lilla Kotten. Tror det hade varit perfekt för oss!

Solstrålen i mitt liv är mitt fina hjärta! Förstår verkligen inte hur jag har klarat mig utan honom innan, men det är väl så att man inte vet vad man går miste om förrän man har det. Han är en del av mig som saknas så fort vi skiljs åt - helt fantastiskt att jag kan känna så för en annan människa och att han känner likadant för mig. Vill dela hela mitt liv tillsammans med honom.

Vi tittade på Trassel och jag tyckte den var bra. Ingen ny Disneyfilm kan slå de gamla klassikerna som lejonkungen eller Pocahontas men denna var helt okej. Älskade kameleonten, vill ha en sån ^^


Gillade sångerna också:
Trassel

Back to plugg, fun?

2 kommentarer:

  1. Host host, kom till Möcklö på heltid. ;) Vi skulle också behöva ha sällskap.

    SvaraRadera
  2. Mm, det är ju som sagt det där med pengar...Suck!

    SvaraRadera