29 mars 2012

Dag 5 - En vän jag inte skulle klara mig utan

Jag kan skatta mig lycklig som har så många fina vänner. Har inte en vän som betyder mest utan det finns många jag aldrig önskar ska försvinna. Så många minnen med olika.

En vän betyder mycket för att vi upplevt mycket barndomsminnen, en annan betyder mycket för att jag kan dela allt med denna, en tredje vän skulle inte gå att leva utan för att vi har så sjukt kul och en fjärde för att vi bara förstår varandra. Jag kan verkligen inte välja!! Ni är så älskade....vad vore jag utan er, mina fina vänner...det vill jag inte tänka på!

Jag vill tänka på framtiden när vi sitter där på middag tillsammans hela högen och kanske med våra familjer. Tiden stannar upp ett tag och lyckan och glädjen infinner sig precis som det alltid gör när vi träffas..Fina, fina människor, ni betyder mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar