20 mars 2012

Influensa

Fy vad tråkigt att vara sjuk!
Jag ska aldrig, aldrig mer klaga över livet när jag faktiskt är frisk.

Började igår då jag på praktiken var jätteseg och trött, hade ont i huvudet och gick omkring i en dimma. Gick hem en timme tidigare, tog en alvedon och orkade till stallet tillsammans med Alfred för att mata och borsta tre stycken pälsbollar. När vi kom hem var jag helt slut. Orkade inte mycket mer än att titta på ponnyakuten och spela lite kort. Somnade jättegott sedan vid 11 och vaknade idag kl 11. Jag har aldrig sovit så länge som 12 timmar och ändå är jag jättetrött fortfarande och har inte orkat mycket mer än att gå till köket för att hämta vatten för att sedan återgå till sängen. Usch vad tråkigt det är att ligga stilla och inte göra någonting! Hoppas jag blir frisk till torsdag då jag ska hålla lektion i klassen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar