7 mars 2012

Test

1. Tre namn jag lyssnar till: Louise, Lollo, Loloiis
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är väldigt snäll och bryr mig om de omkring mig, mycket mer än vad jag bryr mig om mig själv ibland.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ibland glömmer bort mig själv, att jag ofta håller saker inom mig och mår dåligt av det istället för att prata om det.
4. Detta är jag rädd för: Att bli ensam
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Uteluft, kramar och mat
6. Saker jag inte kan göra: Spela instrument m.m. m.m.
7. Detta tycker jag om att göra: Rida och vara i stallet, prata och flumma med vänner, lyssna på musik, krama och pussa Alfred, träna, titta på film m.m. m.m.
8. Detta vill jag göra just nu: Åka på gympa
9. Bästa känslan: Lycka.
10. Värsta känslan: Sorg.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam, stöttande, rolig.
12. Är jag kär just nu? Ja
13. Jag vill gifta mig: Tror det.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Besöka Australien
15. Min käraste ägodel: Pim
16. Något jag vill ha i present: Pengar
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans och stickad tröja
18. Favoritkläder : Mysbyxor eller jeans och tjocktröja
19. Favoritdjur: Häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Allt utom dansband, schlager och skrikrock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar