5 apr. 2012

Dag 13 - Fem saker jag vill göra innan jag dör

  • Jag SKA resa till Australien någon gång. Spatsera runt med cowboyhatt, titta på kängurur, rida westernhäst, kasta lasso och prata engelska med frän dialekt i äkta Australienstil.
  • Att få köra Pim hade varit väldigt mysigt och rida på långtur och gärna tävla i någon gren.
  • För ett år sedan hade jag skrivit att hitta mannen i mitt liv, nu har jag ju hittat honom så därför kommer ,att gifta sig, med här istället.
  • En dag vill jag bo på en gård, en liten en med stor hage och litet stall med plats för två hästar, närhet till havet, underbara ridvägar och med ett torn på huset ^^
  • En femte punkt blir då att få barn någon gång - ett lydigt uppfostrat barn som gillar hästar, nä skämt åsido, det hade varit trevligt att få ha en liten familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar