22 okt. 2011

Blä

Skulle lagt upp massa fina bilder på Pim och mig som togs i veckan, men blogger krånglar. Ni som har facebook kan se några där i alla fall.

Det slog mig när jag kollade på bilderna att Pim blivit så stor. Benen har grovnat, halsen är bredare, huvudet större och framförallt har han mer muskler och blivit större på höjden. Det är ingen liten Pim längre! Samtidigt är han inte så grov som flera andra nordsvenskar, det är bra. Jag sökte efter en smäckrare modell av nordsvensk och än så länge verkar det som att jag fått det. Fast helt säker kan man inte vara ännu, eftersom att kallblod växer sakta och länge, så när han är typ 5 återstår det att se om han är smäcker eller inte.

Inatt värkte den dumma lårkakan som jag vet inte vad, har inte sovit en blund. Gick upp tidigt idag ändå eftersom att mamma och jag skulle till Jämjö på provapå i körning, slutade med att mamma fick åka själv med kameran och jag gick och la mig igen i hopp om att få sova. Det gick inte! Jaja, ska snart till stallet och pussa Pim och sedan är det hem för att förbereda sig för kvällen hos Annie!! Wiiiii! Hoppas bara jag orkar vara vaken..

1 kommentar:

  1. Hahaha - kolla rubrikerna på dina inlägg so far...
    Kramen

    SvaraRadera