19 okt. 2011

Jobb

Finally lite jobb i denna veckan. Idag gick jag upp tidigt, så när klockan var halv åtta och bemanningen ringde hade jag redan hunnit med de vanliga morgonbestyren + läst ut en bok + gått en långrunda med hunden och sett solen gå upp vid havet, nice! Börjar 10 på paradiset i Jämjö. Mitt favvoställe =) Älskar att gå upp tidigt på morgonen, om man gått och lagt sig i tid kvällen innan vill säga, man får så mycket gjort och jag känner mig hurtig och duktig.



Gympan igår gick superduperbra, märktes att konditionen förbättrats och konstigt nog musklerna med. Efteråt värkte lårkakan en del, men inbillade mig att det berodde på ökad blodcirkulation. Hämtade ut 5 tusen böcker som jag beställt igår till svenskan. Började läsa en igår när jag ändå inte gjorde något, den är intressant så kunde inte sluta. Det bådar gott när kursböckerna är så pass bra.

Absolut finaste låten just nu är denna med Hillsong:
http://www.youtube.com/watch?v=vdq9Q8wJdjc
Tror man inte på något, så kan man bortse från det i låten och bara lyssna på hennes fantastiska röst och den ljuva musiken.

Nu ska jag fortsätta läsa boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar