24 okt. 2011

Härliga helg!

Haha, Miaswing kommenterade och skrev: kolla på dina rubriker.
Fy vad pessimistisk jag låter, men det ändrade jag på nu.

Helgen har verkligen varit superbra förutom att jag sovit alldeles för lite. Så idag unnade jag mig sovmorgon och sedan har jag varit duktig och gått en runda med hunden och nyss betalt räkningar. I eftermiddag blir det stall och sedan ska jag klippa mig. Ska bli så skönt, håret är som en risbuske.

I lördags kväll var jag ju hos Annie och hade det trevligt. Vi åt gott, babblade en massa, spelade spel och lekte lekar. Har inte skrattat så mycket på väldigt länge, tårarna rann. Ida bidrog till det första skrattet i spelet då hon skulle säga vad nettav blir baklänges och hon utbrast VATTENKANNA, haha! Spelet vann för övrigt Johan och jag, vi ägde! ^^ Emelie och Annie sa det roligaste när vi diskuterade något ur Annies kursbok, att det fanns en lag för invandrare eller något, alla är ju inte "fastfödda" säger någon av dem då. Annie slänger ur sig, tänk när man föder ett barn - du är inte fastfödd, du är sladdrig! (kommer inte ihåg exakt) Hahahaha, sedan spann vi vidare på det och det blev bara knäppare och knäppare. Underbara vänner <3



Igår städade jag och sedan kom Alfred på visit, vi gick ner till havet i det underbara vädret. När han åkte hem gick jag till stallet där jag tömkörde Pim. Mamma gick med och höll Pim i grimskaftet som säkerhet eftersom att det var första gången vi var ute själva utan Lollo. Det gick superbra, han brydde sig inte alls att tjejerna var kvar i hagen. Han knallade på som aldrig förr och lyssnade så fint. Härliga arbetsvilliga häst! Trodde faktiskt han skulle vilja vända om eller inte vilja gå, men det var inga problem. Mamma ska med idag igen, så ska vi göra om det. Kanske att vi kan knäppa av grimskaftet idag och hon bara går bredvid, det återstår att se.

Paramore är bra!
http://www.youtube.com/watch?v=A63VwWz1ij0&feature=BFa&list=PL084B9339534A404E&lf=BFp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar