19 okt. 2011

Trist.

Har inte jobbat varken igår eller idag, kan ingen personal bli sjuk snart! Tydligen är det många vikarier som inte har jobb just nu, beror säkert på alla nedskärningar.

Alfred kom hem till mig igår sen, vi kollade på film, i-robot tror jag den hette. Helt okej film med Will Smith i huvudrollen, men hade önskat lite mer action. Ska det vara en actionfilm så tycker jag det ska vara ordentligt, annars kan man lika gärna kolla på någon annan genre. Blev grymt sugen på att se star wars när man såg alla robotar. För övrigt är det inte nyttigt för ens sömn att ha pojkvän, det spelar ingen roll när på dagen man börjar träffas, det blir ändå alltid jättesent. Ingen vill åka hem, igår sa vi nog 3 gånger att nu MÅSTE du åka hem innan det slutligen blev så. Men det är ju såå mysigt!

Idag händer inte mycket, ska göra något med Pim tänkte jag. Vet inte riktigt vad än.
Här kommer några frågor och svar eftersom att jag har såå tråkigt!

1. Brukar du avge något nyårslöfte?
Nej

2. Läser dina föräldrar din blogg?
Nej

3. Om du måste välja; Vilken dokusåpa hade du ställt upp i?
Oj, vad finns det? Tittar aldrig på tv

4. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?
Flera, men min adidaströja ifrån Turkiet är urmysig

5. Hur ska du fira jul i år?
Inte en aning

6. Tråkigt eller mysigt att det blir mörkt tidigt nu?
Både och

7. Har du ringt polisen nångång?
Nej

8. Har du firat jul utomlands någon gång?
Nej

9. Den fulaste klädestrenden i år enligt dig?
One piece

10. Om du fick välja att leva i en annan tid, när skulle du välja?
När barnen i bullerbyn utspelar sig

11. Vilken varm dryck är din favorit?
Te alla gånger

12. Vad är det löjligaste du har gråtit över såhär i efterhand?
Gråter alldeles för sällan, så har nog inte gråtit över något onödigt

13. Har du fått skit för något du bloggat om?
nej

14. Skulle du kunna/vilja jaga (allt inräknat, skjuta, döda)?
Nej

15. Vad har gjort dig mest arg denna månaden?
En grej som jag håller för mig själv för att inte hänga ut någon

16. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Inte en aning

17. Vad heter du i mellannamn om du har ett/flera?
Elin och Marie

18. Vilket nordiskt land tycker du har finaste språket?
Island

19. Ett tråkigt jobb med bra lön eller ett roligt jobb med dålig lön?
Roligt jobb med dålig lön

20. Vad ska du göra imorgon?
Hoppas jag får jobba annars vet jag inte

1 kommentar:

  1. Jag lånade din fina frågor.
    Det blev en kedjeblogg.
    Du kan ju titta på våra bloggar vad följden blev.

    SvaraRadera