3 nov. 2011

Fina vänner!

Ibland glömmer man bort hur bra man har det, men idag känner jag mig bara så tacksam för alla de vänner jag har som betyder så mycket! Det går inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om er, jag hoppas ni vet det ändå?! Men här kommer några försök till kärleksförklaringar till mina närmsta vänner ;)

Ida: Vi har inte känt varandra så länge, men ändå känns det som vi har känt varandra hela livet. Jag är jättejätteglad för din skull! Du är så härlig, en vän att dela allt med, alla knasiga tankar, kärleksproblem, sjunga sånger i skogen, promenadkompis <3


Anninanni: Min fina prinsessa! Även ifall vi träffas alldeles för sällan, så känns det alltid som vi träffades igår när vi väl träffas. Du är en människa man kan dela allt med och diskutera universums alla konstigheter. Det är skönt! <3


Jannice: Superhärliga kramkameleonten! Vi delar så många barndomsminnen. Du är min bästaste kram och flumkompis. Jag tycker det är synd att vi inte ses så ofta längre, men på något sätt vet vi alltid var vi har varandra ändå. Det behövs inga ord emellan oss, vi känner varandra utan och innan och det är härligt. Behöver man en kram är det bara att gå fram till dig så får man det <3 <3


Maria: Min kombokompis, du tar liksom hand om mig! Även ifall vi har haft våra mindre meningsskiljaktigheter (är det ens ett ord?) så går det alltid skämta bort. Man känner sig trygg med dig! <3
/>

Sofie: Lilla snoffe eller ska jag säga Louise :P ? vi träffas inte ofta alls längre, men när vi gör det är det alltid kul. Slå huvudet i en gren, laga mat, rida, hoppa studsmatta är några av de saker vi gjort. ;) Önskar jag fick tillbringa mer tid med dig när du är på ditt flumhumör, det hade varit underbart kul! <3


Emelie: Mitt kära lilla mobboffer, dig tycker man bara om! Så klok och alltid full av en härlig livssyn, din positiva attityd smittar av sig och jag blir förvånad varje gång jag märker att vi tycker likadant om något. Min Uno kompis <3


Johan: Underbara du! Det går så lätt att prata med dig om ALLT och det är skönt att ha en riktigt bra "killkompis". Jag litar på dig till 100 procent och du är så omtänksam. Att gå promenad i mörkret med dig är riktigt härligt ;)


Andreas: Ännu en helt underbar person, vi har många minnen ihop och har gått i samma klass hela livet. En superkille som man alltid kan lita på och skämta med för att få sig ett gott skratt. Du är en klippa!


Tesse: Åh vad du är fin! Jag tycker du är så bra och det är så bra att vi börjat träffas mera. Du är också en sån människa man kan babbla med om allt, både viktiga och mindre viktiga saker. Du är mitt stöd när jag är som svagast! så omtänksam <3


Det finns många fler som jag skulle vilja omnämna här, de som man inte träffar så ofta men som man ändå alltid vet var man har er och litar på, Micki, Kerstin, Lina, Ida Liljegren, Rebecca, Sarah, Annie Hallström, Elin. Ta åt er, ni är underbara! Jag hoppas för min egen skull att jag inte glömt någon ;)

1 kommentar:

  1. Auwwi, min fina Loloiis, jag tycker så mycket om dig <3

    SvaraRadera