22 mars 2012

Sjukstuga

Här är det näsdukar, filtar, vattenglas och fleecetröjor överallt. Alla utom mamma ligger nu i influensa. Jag känner mig dock bättre så imorgon blir det praktik igen!

Igår orkade jag faktiskt till stallet en liten stund på eftermiddagen för att göra det absolut nödvändigaste. Efter det följde jag med Alfred med familj på SMU - gudstjänst i Vallby, jag var duktigt trött men orkade ändå lyssna och titta på alla duktiga scouter b.la. Ellen, Alfreds lillasyster. Stackars hjärtat inatt, jag sov hos honom, eller sov och sov, hostade och snöt mig stup i kvarten så han fick väl inte så mycket sömn. Men det är såå mysigt. Fick den här låten skickad på facebook av honom för ett tag sedan och det stämmer så bra. Vi vill aldrig släcka lampan.



I eftermiddag är det dags för pållarna att få fötterna verkade annars är dagen lugn och jag ska göra mitt bästa för att bli helt frisk. Askorbinsyra, vatten och apelsin är min medicin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar