3 mars 2012

Sol

Ibland har man det bara för bra.
Promenerat med mitt hjärta till havet i det fantastiska vårvädret. Underbart att kunna gå i bara tröja och att känna solens varma strålar mot sitt bleka ansikte ^^

Mamma gjorde slingor i mitt hår idag. Var ett litet experiment eftersom att jag aldrig färgat håret innan och mamma är inte heller helbäst på sådant, men lite ser man. Syrran fick lite hon med och blev nöjd.

Strax blir det stall när min "medryttare" Mia ska träna Pimmen för Linn, jag ska kika hur det går för dem och nästa helg blir det jag som ska träna för Linn. Kul att det händer lite igen! Kommer bilder.

Ikväll ska jag till Vallby och efter det ska jag sova hos Alfred, imorgon har vi tänkt titta på vasalopps starten på tv:n och eventuellt baka något tills hans födelsedag som är på måndag. Nice helg helt enkelt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar